![](http://czechroadracing.cz/images/content_images/26399.png)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_139.jpg)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_69.jpg)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_142.jpg)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_220.jpg)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_58.jpg)
![](http://czechroadracing.cz/images/galleries/2020-06-07-jarni-cena-brna-2020/JCB2020_93.jpg)
Program
V pátek tréninky, v sobotu kvalifikace a první krátké
závody, v neděli dopolední warm up a další závody. Už tradiční formát závodů v Brně
pod CAMS.
Kompletní program
Tentokrát s diváky a tribuny
dokonce zdarma!
Poprvé letos bude nějaký závod motocyklové silnice s diváky,
tak si to nenechte ujít. Počasí sice nebude ideální, ale koho by to štvalo,
když se konečně může na tribuny.
Info od pořadatele:
OTEVŘENÉ TRIBUNY, VSTUPNÉ, PARKOVNÉ
Vstup ZDARMA na tribuny C, T3 a T5 vč. parkování – od pátku
do neděle
Do PADDOCKU vstupné pátek 100Kč, sobota-neděle 200 Kč/den.
Děti do 14-ti let, senioři narození 1951 a starší a ZTP vstup DO PADDOCKU
ZDARMA po vyzvednutí pásky opravňující ke vstupu.
Na Automotodrom se můžete dostat i MHD – stálou linkou 402.
Jezdí z městské části Brno-Starý Lískovec.
Startovní
listiny
Vypadá to dost slibně. Letní cena těží z toho, že se jinde nezávodí a tak
přilákala závodníky, kteří by normálně měli úplně jiný program.
Superbike
Nebudou chybět ti nejlepší z Jarní ceny. Můžeme se opět těšit na Karla
Haniku s Yamahou a Michala Fillu s BMW. Nebude chybět ani Michal
Prášek, nebo Maďar Bálint Kovács, který byl posledně třetí a porazil nejen
Práška, ale i Marka Červeného a další české borce. Marek Červený z WRP Wepol
racing byl minule třetí na vodě. A na vodě by se možná mohlo závodit i tento
víkend. O bednu se budou chtít poprat určitě i Karel Pešek, nebo Jiří Brož na
krásné Ducati. Oproti minulému závodu ale přibude minimálně jeden silný soupeř
a to zkušený Václav Bittman s Yamahou R1. Protože se nejede IRRC, tak se v Brně
netradičně objeví i řada zahraničních závodníků, kteří tento seriál pravidelně
jezdí. David Datzer pojede s Kawasaki, Laurent Hoffmann se Suzuki a Nico
Muller s BMW. Nejrychlejší ženou víkendu by mohla být v této kategorii
startující Nadieh Schoots z Holandska, která má také zkušenosti s IRRC
a pojede tradičně na Kawasaki.
Supersport
Závody šestistovek v tomto formátu jsou poslední roky doménou
Igora Kalába. Konkuruje mu vlastně jen Michal Chalupa a minule jeli v porovnání
s Kalábem alespoň trochu konkurenceschopně ještě Petr Najman a Jiří
Mrkývka. Teď ale bude na startu nový silný soupeř. Tým WRP Wepol racing
angažoval na testování Karla Haniku. A protože má tým zkušenost z mistrovství
světa v této kategorii a Karel je rychlý závodník, lze očekávat zajímavé
výkony. Navíc minule byla vyrovnaná první desítka startovního pole a přibude
pár dalších závodníků, kteří do ní budou chtít nakouknout. Například Slováci Miro
Sloboda a Dušan Kovarík, nebo známý německý ladič a v minulosti rychlý
závodník Thomas Stingel. Mimochodem jestli přiveze svou řádně upravenou R6, tak
to bude opravdu lahůdka. I šestky tak slibují zajímavou podívanou.
Twin
+ STOCK 300
Malé třístovky v podání Petra Svobody z WRP Wepol racing a
Olivera Königa z MIE racing předvedly na Jarní ceně ty nejhezčí závody.
Byť Oliver není na startovce, měl by v Brně startovat. Minule byl těsně
úspěšnější právě König. Petr Svoboda má tak motivaci mu to tentokrát vrátit.
Na dvouválcových twinech byl minule nejúspěšnější Jan
Markalous a i tentokrát je favoritem. O vítězství budou chtít ale bojovat
určitě i Lukáš Fikker, Milan Hanzalík a další.
Supermono
+ 400SSP + Klasik 750 ccm
Zajímavý souboj se dá očekávat zejména mezi Supermony. Tak jako posledně
mezi favority patří Petr Najman a Shaun Anderson. Pokud dorazí i německý Nico
Kehrer, tak by mohla být bitva ještě zajímavější.
125
SP + 250 SP + Moto 3 + 125 GP
U malorážek bude tradičně zajímavý souboj ve třídě 125 SP.
Třídy
Klasik
Klasiků se přihlásilo přes 80 od strojů vyrobených před druhou světovou
válkou až po ty z konce sedmdesátek. Kdo má veterány rád, tak si rozhodně
přijde na své. Dokonce se jich přihlásilo tolik, že rychlé 750 budou muset startovat
se Supermony a 400 SSP.