
Imatra je okruh na východě Finska, necelých 300 kilometrů od Helsinek. Tradice je tam více než bohatá a když přišla šance Imatru obnovit jako podnik IRRC, tak po tom Finové sáhli. A vypadá to, že to nebude úplně běžný závod IRRC. Pořadatel to má skvěle připravené a krom třídenního závodního programu se s programem pojí hudební festival, výstava v muzeu motocyklů a další vychytávky. Prostě očekávání jsou veliká.
Ale k závodům. V Imatře pojedou obě třídy IRRC. Tedy supersporty i superbiky. Ty stejné třídy pojedou i jeden volný závod. K tomu ještě třída ligtweight, což jsou mimo jiné naše twiny, kde budeme mít také zastoupení.
A jaké že to zastoupení bude? Nejdříve to vypadalo bledě, protože cesta do Imatry a zpět je velmi nákladná a řada jezdců váhala s odjezdem. Pořadatel ale slíbil náklady kompenzovat a tak budeme mít v Imatře hojnou českou účast. V nejsilnějších superbicích to bude Petr Bičiště, Pavel Tomeček, Aleš Nechvátal a Kamil Holán. V supersportech pojede Marek Červený a Petr Košťál. Twiny by měl jet Vladimír Šnajdr a velkou radost mám z jezdců týmů Panther racing. Kluci ve složení Honza Markalous a bratři Petr a Martin Hulínové se toho nebojí a na první zahraniční závod vyráží hned 2000 km od rodné hroudy do Finska. Jen víc takových.
A jaký bude program? Nutno uznat, že Finové nikam spěchat nebudou. V pátek se bude od 17:00 do 20:00 trénovat. Ve Finsku je dlouho vidět, takže to není problém. V sobotu jezdce čeká dlouhý den. Od 9:00 do 15:00 se pojedou kvalifikace a V podvečer ještě první závody. Program bude končit kolem sedmé. V neděli se bude dopoledne trénovat a odpoledne od 13:00 do 17:30 opět závodit.
A teď možná ta největší pecka,
kterou Imatře může většina pořadatelů na světě závidět.
K závodu si do svého mobilu můžete stáhnout vychytanou
aplikaci, díky které zjistíte spoustu dalších informací.
Stáhnete jí díky odkazů v pravém dolním roku této stránky.