
Ahoj Máro. Po delší
době se k Tobě vracíme po úspěšné sezóně 2014. Když se ohlídneš – jsi
s ní spokojený?
Ahoj všechny zdravím. Nějaké mouchy
to mělo. Je stále co zlepšovat, ale s uplynulou sezónou jsem určitě
spokojený. J
Jaký závod pro tebe
skončil největším úspěchem?
Letos se povedlo více závodů, které mě
udělaly velkou radost. Nedokážu označit pouze jeden.
Vloni si měnil
v průběhu sezóny techniku. Jaký byl důvod a jaký byl mezi těmi motorkami
rozdíl? Předpokládám, že ty si na tyhle změny zvykáš rychle…
Na poslední dva závody sezóny jsem si
odskočil z Kawasaki na moji bývalou R6. Důvodem byla příprava nové
Kawasaki na letošní sezónu 2015. Pár kol mě to trvalo, ale za chvilku jsme si
mohli s R6 opět tykat J
Teď už ale
k letošku. Jedeš zase IRRC. Kde jinde tě fanoušci uvidí?
V letošní sezóně bychom se chtěli
zúčastnit stejných závodů jako vloni. Kompletní Road Racing v rámci ČR/SK
a IRRC. Usilovně pracujeme na Macau, a když se povede něco dalšího, budu moc
rád. Chtěl bych jet vše, co se kde šustne, ale víš jak to je... „peníze až na
prvním místě“.
V jednom
rozhovoru si uvedl, že pojedeš litry. Na výstavě v Praze si ale byl „zase“
s šestkovou Kawou. Jak probíhala volba třídy a techniky tuhle zimní
přestávku?
Hlavní je pro mě Kawasaki a kategorie
600. To je naše priorita pro letošní
sezónu. Na „litru“ bych se letos chtěl taky někde sklouznout a potrénovat.
Uvidíme, jak se vše vyvrbí.
V zimě si taky
navštívil s týmem Intermoto nějaké hodně vzdálené okruhy. Jaká tam byla
tvoje úloha a jak bys porovnal závodní svět tam a na RR závodech?
Když s klukama někam jedu, tak
jsem řadový voják a mechanik. Baví mě atmosféra velkých závodů a je mi ctí být
součástí takového teamu. WSBK/SSP je top závodění s top technikou atd. To
vše samozřejmě za top peníze J. Za jeden jejich závod bychom jezdili RR
sakra dlouho J.
A co tvoje testování?
Kolik si toho už letos nakroužil a kde se ještě objevíš před prvním závodem?
Moje první letošní kroužení proběhlo tuto
sobotu v Mostě. Dopolko mokro ,ale odpoledne už sucho a trocha slunce.
Příjemně jsem si po zimě zajezdil. Další ježdění máme naplánované před jarní
cenou Brna.
Ty ale letos nebudeš
„jen“ závodit, ale i učit. Pověz nám k tomu něco.
Ano, rozhodl jsem se ve spolupráci
s agenturou Wildmotors předávat svoje zkušenosti formou motoškoly s
individuálním přístupem. Chci pomoci zrychlit časy na kolo, najít dobrý pocit
na motocyklu, ale součástí balíčku bude i nastavení podvozku motocyklu, ideální
tlak pneu, atd. Prostě vše co je nutné ke zlepšení.
Zpět k IRRC.
Letos nepojede ve tvé třídě vloni druhý Timothy Baken. Zůstává ale první Joey
den Besten a vrací se mistr posledních let Laurent Hoffmann. Sleduješ nějak
soupeře, proti kterým budeš závodit?
Jasně kluky po loňsku znám a občas si
napíšeme po fb. Těším se až to vše začne a potkáme se na trati při prvním
tréningu v Hengelu.
Jaká je podle Tebe
jezdecká úroveň IRRC supersport?
Já myslím, že je úroveň velice dobrá a
díky tomu se tam jezdí pěkné závody.
Vím, že mi na tuhle
otázku nikdy moc přímo neodpovíš, ale zkusím to. Jaké jsou ambice pro letošek?
Už víš, do čeho jdeš, znáš soupeře, okruhy atd…
Znám soupeře a okruhy - jen nikdy nevíš,
jak se vše bude vyvíjet a jaké budou okolnosti. Udělám vše pro dobrý výsledek a
dobrý pocit ze závodění. Rád se nechám překvapit jak vše dopadne.
Na závěr nám představ
váš tým. Kdo s tebou pojede po závodech, kdo tě sponzoruje, případně
jestli bude letos nějaký týmový kolega…
Tým zůstává z 95% ve stejném
složení „personálně“, jezdecky i
sponzorsky. Chci moc poděkovat všem svým partnerům, protože bez nich bych
neobjel ani jedno kolo na těchto krásných závodech.